Oletko koskaan kävellyt messuilla, jossa osastot näyttävät toinen toiseltaan ja jossa osastolla työskentelevä selaa ison osan ajasta puhelinta?
Me olemme.
Mutta olemme myös olleet sellaisella, jossa jengi huutaa desipelimittariin ja jossa grafiikat vilkkuvat ledeille toinen toistaan kirkkaammin ja ennen kaikkea olemme olleet sellaisella, jossa väki kokoontuu osaston ympärille, koska siellä tapahtuu jotain jännää, joka pitää ehdottomasti nähdä.
Kumpi näistä esimerkeistä inspiroi sinua enemmän?
Niin arvelimmekin.
Me teemme jälkimmäisiä. Messujen ja yritystapahtumien pitää viihdyttää ja myydä. Tylsyys ei myy. Interaktiiviset elämykset ja visualisoinnit tekevät tapahtumista paljon eläväisempiä, mutta niiden esittämiseen tarvitaan laitteistoa ja niitä saa meiltä – siis koko paketin.