Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
Videokuvaaja työssään, sisällöntuotanto.

SISÄLLÖNTUOTANTO

Onnistunut sisältö sitouttaa, palvelee ja myy. 

Lähtökohtaisena tavoitteena sisältömarkkinoinnissa on se, ettei yksikään sisältö jäisi huomiotta. Sisältöjä kulutetaan valtavia määriä päivittäin ja mielenkiintoisen sisällön luomiseen tarvitaan riittävästi resursseja, jotta sisältö on laadukasta ja relevanttia niin ajassa kuin kohderyhmässä. Yhtä lailla sisällöntuotannon tulee olla kustannustehokasta sekä ketterää ja ennen kaikkea tavoitteiden mukaista. 

Meillä on pitkä ja laaja kokemus sisällöntuotannosta sekä jakelusta, mutta erinomainen sisältö luodaan yhdessä. Työskentelemme tiiviissä yhteistyössä kanssasi, jotta vastaamme aina tavoitteisiin ja toiveisiin.

Sisällöntuotantotiimimme koostuu graafikoista, visuaalisista suunnittelijoista, ammattikuvaajista sekä markkinoinnin ammattilaisista. Tarjoammekin sinulle kokonaisvaltaisia ratkaisuja, jotta työskentely olisi tehokasta ja johdonmukaista – tuloksia unohtamatta: kaikki tähtää liiketoimintasi parantamiseen ja kehittämiseen.

Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
Tyttö hymyilee virtuaalilasit päässä, VR.

VIRTUAALITUOTANTO

Virtuaalituotanto mahdollistaa sen, että olemme globaalisti paikallisia. Virtuaalituotanto on nykyajan kasvava trendi ja kattaa laajan valikoiman erilaisia tekniikoita ja toteutustapoja. Näitä tekniikoita hyödyntäen, voimme toteuttaa villeimmätkin visiot, kuitenkaan unohtamatta aitoja ihmisten välisiä kohtaamisia.

Pohdittaessa eri vaihtoehtoja on tärkeää, että valittu metodi tukee valittua strategiaa ja on tarkoituksenmukaista. Valitun teknologian tehtävä on tukea inhimillistä kanssakäymistä ja hyödyntää ennakkoluulottomasti ja ennennäkemättömästi mahdollisuuksia, jotka johtavat elämykselliseen kokemukseen.

Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
Lapsi pelaa led-screen-peliä lattialla.

INTERAKTIIVISET PINNAT

Pelillistäminen sekä aidosti ja aktiivisesti osallistava sisältö kuuluvat (tapahtuma-)markkinoinnin trendeihin.

Kehittämämme interaktiiviset pelit ja pinnat vastaavat tapahtumien sekä muiden tilojen viihteellisyyden muuttuneisiin tarpeisiin. Pinnat voidaan muuttaa mm. jaloilla ohjattaviksi lattiapeleiksi. Pelivalikoima on monipuolinen, ja toteutamme myös juuri sinua varten räätälöityjä pelejä.

Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
Led-screen-esimerkki Kuopion kansainväliset viinijuhlat.

ESITYSTEKNIIKKA

Teknologisen ja sisällöllisen tuotekehityksen avulla olemme varmistaneet edelläkävijyytemme nykyaikaisten screen-teknologioiden tuotekehityksessä edistäen tapahtuma-alan ja kaupan alan asiakaskokemusta.

Olemme luotettava kumppanisi teknisen- ja kuvatuotannon ratkaisuissaolipa tapahtumasi tai tilasi pieni tai suuri. Meiltä löydät kätevästi saman katon alta kaiken aina LED-screeneistä videoprojisointeihin sekä mainospintoihin ja tapahtumapohjaiseen sisällöntuotantoon saakka.

Olemme myös apunasi tapahtuman kokonaisvaltaisen vaikuttavuuden luomisessa. Tuotamme  laadukasta materiaalia paitsi tapahtumasi näytöille, mutta myös tapahtumasi sosiaalisen median kanaviin tukemaan markkinointiasi.

Graafisia elementtejä, kaksi kolmiota.
Kolme piirrettyä päätelaitetta.

STRIIMAUS

Striimaus on yrityksesi ja tapahtumasi näkyvyyttä ja mainosta. Siksi teemme striimaustuotannot ammattimaisella otteella ja kalustolla. Pandemian jälkeisen kuluttajakäyttäytymisen suunta on selvästi kohti verkko- ja hybriditapahtumia, minkä vuoksi olemme ottaneet niiden eri toteutusmuodot vahvasti haltuun.

Striimin vaihtoehtoisia toteutustapoja ovat:

webcast (striimilähetys)

webinaari (interaktiivinen)

virtuaalitapahtuma tai -konferenssi (useampi puheenvuoro ja esitykset)

hybriditapahtuma (livetapahtuma ja webinaari)

multi hub -tapahtuma

Grafiikkaa, kaksi kolmiota.